Elvis has left the building

Oh, how time flies. Parca ieri imi taram cu tata trolerele prin campus intreband in stanga si-n dreapta in ce directie e Oscott Gardens. Si ma intalneam cu colegul Dan Cevaceva, care mi-a aratat cum se descuie usile si nu am mai vorbit niciodata de atunci.


Cand am mancat prima oara curly fries la Hare of the Dog, the ultimate bodega.

Cand am fost la A-HA la concert, unde mi-a venit cea mai tare idee din viata mea.

Cand am invatat sa gatesc

Cand mi-am facut prima data bagajele sa vin acasa si am luat cate ceva pentru toata lumea.

Cand am intrat in SPEED si BSEEN.

Cand am castigat primii bani din fotografie, pozand sandvisuri.

Cand am primit certificatul de inregistrare al Uncle Jebediah Ltd.

Cand imi beam cafeaua in diminetile cu soare, cu picioarele pe calorifer si geamul cracanat, ascultand piesa asta:


(pentru ca dupa-amiaza nu prea e soare, si vara ti-o poti imagina)

Cand am mai crescut putin.

Mi-a parut cam rau cand m-am mutat din camera mea de camin. A fost un an misto si-n locul asta le-am trait pe toate.



Atatea poze am de la mine din camera. Plus asta:


Pentru ca iepurii se inteleg bine cu studentii din Oscott Gardens.

Azi am 22 de ani.

Comments

Popular Posts