De ce n-am fost in pub aseara

Pentru ca la intrare stateau postate doua gorile care ne-au cerut pasapoartele. Aveam toti permise de conducere sau buletine (ori echivalentele lor). Nici n-au vrut sa se uite. Pasaport sau act de identitate englezesc, altfel ne gasim alt loc de baut.

Si uite asa am stat la intrare sase oameni (toti din UE sau din colonii) si am incercat sa le explicam ca daca putem sa trecem granita peste tot in Uniune cu documentele astea, trebuie sa avem voie sa intram si in bar... nu?

Nu, ca aici sunteti in Anglia, nu in Uniunea Europeana (zau?). Si daca va las sa intrati cu actele astea si aveti sub 18 ani eu imi pierd slujba si iau amenda.

Pai stii, pe actele astea scrie in engleza. Vezi? Uite aici. Date of birth.

Da, dar tot nu va las sa intrati.

Pai de ce?

Pentru ca sunt prea multe tipuri de acte de identitate si eu nu am cum sa le tin minte pe toate ca sa stiu care sunt bune si care nu.

...

Se intampla in pub-ul din fata caminului, o bodega prin care ne facem veacul inca de cand am venit aici. In seara studenteasca, cu bautura ieftina. Cine stie, poate avem mecle de troscangii si le era ca n-or sa mai aiba englezii cu ce sa se imbete daca dam noi navala.

Comments

Popular Posts